احسان لشگری: قهرمانی در كشتی آسیا امسال سخت تر است
نوشته شده توسط : zwembril

'احسان لشگری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به دلیل این كه سال بعد المپیك لندن برگزار می شود، همه كشتی گیران با انگیزه بالا و قدرت كامل در مسابقات آسیایی شركت می كنند.

قهرمان كشتی آسیا در سال های 2009 و 2010 از روند برگزاری اردوهای تیم ملی قبل از برگزاری مسابقات آسیایی كره جنوبی اظهار رضایت كرد و گفت: این اردوها در شرایط فنی و روحی مناسبی برگزار شد و ما را برای حضور در كره جنوبی به خوبی آماده كرد.

نایب قهرمان كشتی جهان در مسابقات 2010 مسكو خاطر نشان كرد: همه ملی پوشان زحمت زیادی كشیده اند و مطمئنم همه نهایت تلاش خود را به كار خواهند گرفت تا دست پر از كره جنوبی به كشور برگردند.

این كشتی گیر قزوینی عضو تیم ملی مهم ترین حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیای امسال را از ازبكستان، قزاقستان و كره جنوبی خواند و اظهار داشت:در وزن 84 كیلوگرم مدعیان زیادی برای قهرمانی حضور دارند.

لشگری، 'سوخیف' كشتی گیر ازبك را رقیب جدی خود برای كسب عنوان قهرمانی خواند و گفت: این كشتی گیر در رقابت های جهانی و المپیك دارای عناوین زیادی است ولی برای گرفتن سومین مدال طلای آسیایی خود و كسب افتخار برای تیم ملی كشورم به نام حریفانم كار ندارم و فقط برای قهرمانی به میدان می روم.

ملی پوش كشتی كشورمان با انتقاد از مسوولین ورزشی استان قزوین، گفت:نمی دانم مسوولین ورزش قزوین با چه كسی مشكل دارند ولی آنها مدت هااست كه كشتی این استان را به دست فراموشی سپرده اند.

وی در پایان اظهارداشت: با این همه قهرمانی و حضور در اردوها و تورنمنت های مختلف همراه تیم ملی هیچ كس از مسوولین ورزش قزوین پیدا نشد كه حتی حال ما را بپرسد و سراغی از ما بگیرد در حالی كه این وضعیت در سایر رشته ها به شكل دیگری است.

تیم ملی كشتی آزاد كشورمان برای شركت در مسابقات قهرمانی آسیا امشب عازم كره جنوبی می شود.

7392/ 1644





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: